close

 不錯聽呢!!

播放之前線把小腳丫部落格的背景音樂關掉吧!!

在右邊的欄位那裡找一下~~



詞曲:安德烈洛伊韋伯

演唱者:Duncan James & Keedie
Whenever I see your face the world disappears,
當我遇見妳,我的世界裡只有一個妳

All in a single glance so revealing.
輕輕的一瞥,洩漏了妳的心事

You smile and I feel as though I’ve know you for years.
妳的微笑 讓我也同樣的感覺

How do I know to trust what I’m feeling?
我不知 該不該相信內心的感覺

I believe my heart,
我相信我的心

What else can I do?
除了愛妳之外 我別無他想

When every part of every thought leads me straight to you.
無時無刻 分分秒秒,所想到的都是妳

I believe my heart.
我相信我的心

There’s no other choice,
我別無選擇 決不退縮

For now whenever my heart speaks, I can only hear your voice
從今而後在我的心裡面,只聽的到 妳的聲音

The life-time before we met has faded away.
在遇到你之前的那些日子,都已隨風消逝

How did I live a moment without you?
沒有你的日子我是怎麼過來的

You don’t have to speak at all, I know what you’d say.
你不用開口,我明白你的心意

And I know every secret about you.
我了解你內心所有的秘密

I believe my heart.
我相信我的心

It believes in you.
我相信你

It’s telling me that what I see is completely true.
我的心 告訴我 一切我所感受到的

I believe my heart.
我相信我的心

How can it be wrong?
我的感覺 絕對不會錯

It says that what I feel for you I will feel my whole life long.
它告訴我 我對你所有的愛,會讓我 伴隨著你 直到永遠

I believe my heart.
我相信我的心

It believes in you.
我相信你(妳)

It’s telling me that what I see is completely true.
我的心 告訴我 一切我所感受到的

And with all my soul
是如此的真實 絲毫不假,用盡我所有的靈魂與力量

I believe my heart.
我相信我的心

The portrait that it paints of you is a perfect work of art
印在我心裡的影像是你,是我心中最美好的影像

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    藍色小腳丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()